5 förklaringar till att Robert är världens sexigaste man!

Han berömda hår finns överallt. Men det finns mer än den Robert Pattinson man ser!
Life & Style säger fem skäl till varför en blyg,konstnärliga hunk bakom den vackra
vampyren Edward Cullen får hjärtat att slå dubbelslag.

1. Lifes imitera ART
Edward's oförgänglig kärlek till Bella Swan har tagits till våra och andra twilight läsare världen över.
Så Robert, 22, visste att han hade mycket att leva upp till när han skrev på för rollen som de
perfekta människan (egentligen vampyr) i filmen som är baserad på en bästsäljande roman.

2. HAN ÄR EN SÖNOS
Sådana SJÄLFULLHET kommer med att vara en naturlig - och passionerad - skådespelare,
sångare och musiker. "Rob var inte utbildad på Drama skola på riktigt samma sätt som många
andra människor,"  sa Oliver Irving, som riktar sig till Robert i den nya filmen
HOW TO BE, berättar Life & Style. "Han är mycket mer verkligt."

3. DEN BRITTISKA FAKTORN

Trots att tala med en perfekt amerikansk accent i Twilight kommer denna snyggingen från London
"Jag saknar lukten av London," beklagar Robert. "Jag nästan grät för att jag saknade det så mycket."

4. HAN ÄR SÅ BLYGSAM 

Men fast man tror att Robert har mycket tur med damerna så är det inte sant 
"Ingen vill bli min flickvän" klagar han. "Jag antar att jag är egentligen inte en chatt-up-line kille."
Är det en del av problemet? "Robert är en slags blyg kille, förklarar Kellan Lutz.
"Han är också  en ödmjuk kille."

5. Titta bara på honom!

"Han är en snygg kille," berättar Ashley Greene för Life & Style.
Kristen Stewart, som spelar intresserade och älskande Bella, instämmer.
 "Han är ganska sexig", säger hon. Hans okammad hår är en stor del av
sin attraktion. "Han slutar aldrig röra håret", säger Kristen. "Folk älskar det."



Kanske konstigt ibland, men jag översatte det själv. Hoppas ni gillade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0